Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 3 грудня 2010 р.

Прогулянка планетою солодощів

Будинки та гойдалки, квіти, шафки, люстерка, вікна та посуд – усе з шоколаду!!! Ковзанка з карамелі, марципанові принци й принцеси, кошенята й цуцики – скидається на рай солодкоїжок.... Запитуєте мене, де це? На солодкій планеті! Та не поспішайте одягати скафандр і вмощуватися на борту космічного корабля. До цієї планети – рукою подати. А поведе вас туди директор центру солодкої декорації „Солодка планета” Людмила Валеріївна Бурмістрова.
– Людмило Валеріївно, розкажіть, будь ласка, як виникла ваша компанія і що саме ви робите.
– Підприємство розпочало свою діяльність зовсім недавно. Раніше діяльністю „Солодкої планети” було лише кондитерське виробництво, а приблизно рік тому розпочала роботу із декору. Аби полегшити працю кондитерів, ми виготовляємо шоколадні таблички з логотипами, візитки, тістечка з написами, шоколадні презенти – ми можемо розмістити на шоколаді будь-який текст, довільний малюнок, який забажає замовник. Це можуть бути й вітальні листівки із шоколаду, і запрошення на весілля. Крім того, ми виробляємо трансфери для шоколаду.

– А що таке трансфер?
– Трансфером називається плівка, на яку нанесено малюнок харчовими барвниками. З цієї плівки малюнок можна перенести на шоколад, на мастику і навіть на крем. Орнаментація може бути як типовою, так і індивідуальною. Також ми виробляємо пластичну масу для виготовлення декорів у вигляді квітів, фігурок, орнаментальних елементів, які розміщуються на кондитерських виробах поверх крему, пластичної маси чи збитих вершків. Раніше аналогічні послуги надавали лише закордонні компанії, на українському ринку це поки що новинка.

– Звідки з’явилася ідея такого виробництва?
– Я – кондитер, і декорувала власні вироби завжди. Ось і вирішила: чому б не допомогти й іншим кондитерам зекономити час.

– Для своєї продукції використовуєте вітчизняну сировину?
– Як вітчизняну, так і закордонну.

– А з яких саме країн?
– Наприклад, шоколадні декори ми виробляємо з високоякісного шоколаду німецького виробництва. Глазур’ю з Голландії нас забезпечує голландська фамільна компанія „Зееландія”. До слова, з цією компанією ми налагодили дуже приємну і плідну співпрацю. Компанія уже понад 100 років виробляє суміші для кондитерської та хлібопекарської галузей, має представництва у більш як 60 країнах світу. Вважаю „Зееландію” своїм ідейним наставником, натхненником.

– А чи багато підприємств в Україні виробляють декори? У чому ваша унікальність перед ними?
– Конкурентів поки що небагато, і працюють вони лише в плані декорів із шоколаду. Але обладнання і технології у нас інші, ми можемо багато чого зробити, що не може інший виробник подібної продукції. Також ми унікальні виробництвом трансферів. Українських виробників, наскільки мені відомо, поки що немає, ми єдині в Україні, хто розробляє „їстівні” трансфери. Трансфери привозять з Італії, з Франції.

– Чи виконуєте індивідуальні замовлення?
– Виконуємо як корпоративні, так і індивідуальні замовлення. – А рецептура у вас власна? – Так, власна. Усі рецептури розробляю я особисто, і затверджую також я. Мені подобається фантазувати.

– У чому особливість рецептур вашої продукції?
– Я прискіплива до підбору рецептів: шукаю, куштую, комбіную. Кожен рецепт проходить крізь мою душу. Я так багато про них думаю, що іноді ідеї нових рецептів приходять до мене уві сні. Кожен виріб по-своєму новий і цікавий. Не те, щоб у нас не було класики: класика є, але у кожен класичний варіант я вношу якусь родзинку. Часто буваю за кордоном, спілкуюся із колегами по фаху. Маю багато ідей щодо впровадження новинок, яких ще наразі немає у нас. В проектах назбиралося вже багато чого.

– Чи можна стверджувати, що Україна „відстає” від розробок європейських кондитерів?
– Трішечки відстає. Хоча б у тому самому декоруванні виробів: за кордоном майже усі кондитерські підприємства мають власні їстівні таблички, візитки з шоколаду. Та останнім часом в Україні зросло зацікавлення цією сферою.

– Яке кредо вашої фірми?
– Допомогти кожному кондитерові відкритися і показати все своє вміння. У цьому ми допомагаємо не лише нашими декорами, а й формами для випікання. Нам не шкода допомогти конкурентам, підказати, як краще. Ми – за те, щоб з’явилося якомога більше нових, цікавих кондитерів. Ми навіть проводимо курси для інших кондитерів.

– Чому ж навчаєте на курсах?
– Навчаємо новинок, які поки що недостатньо розповсюджені на нашому ринку і багатьом кондитерам невідомі взагалі. Це англійський стиль, більш популярний в Англії. Стали доступними форми, барвники, мастика. Ми навчаємо людей як зробити торт красивим, видовищним, елітним. Навчаємо, як працювати з карамеллю: від початкового етапу до скульптурного ліплення. Підказуємо нові ідеї для роботи із марципаном (марципан – це еластична маса на основі мигдалю).

– Скільки осіб може входити до вашої навчальної групи на курсах?
– Від однієї до чотирьох осіб. Із більшою кількістю мені просто складно впоратися, встигнути приділити усім увагу, дати вчасний і потрібний інструктаж.

– А чи легко розпочати такий, як у вас, бізнес?
– Тяжко. По-перше, потрібен чималий капітал для старту. Крім того, є деякі секрети, технологічні нюанси, до яких будь-яка людина просто так дійти не може. В Європі існує лише 6 фірм, котрі послуговуються такою ж технологію, як ми. Попри всі труднощі, вважаю, що „Солодка планета” стартувала вдало. Споживачеві ми сподобалися, наш продукт має попит незалежно від сезону.
Ольга Бучак
Лідія Дзюпіна

Немає коментарів:

Дописати коментар