Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 3 грудня 2010 р.

Професіонал солодких компліментів

Професіонал солодких компліментів Лідер столичного ринку хлібобулочних та кондитерських виробів ВАТ «Київхліб» виводить на солодкий ринок Києва нову торгову марку – «Марсель».
У грудні ТМ «Марсель» дебютує у VIP-роздробі столиці з лінійкою чудових бісквітних тортів з оригінальними назвами – «Панчо», «Крем-брюле», «Тірамісу».
За версією маркетологів ТМ «Марсель», лінійка тортів розрахована на споживацький сегмент «середній плюс» та має стати у нагоді як солодкий комплімент близьким людям.
Кондитери, в свою чергу, доклали всіх зусиль, аби теплі слова любові, поваги або подяки були підкреслені особливо смачним та вишуканим солодким подарунком.
Висока культура виробництва, контроль якості, робота за європейськими технологіями та сучасні інгредієнти, – усі ці складові успіху покликані задовольнити найвибагливішу споживацьку аудиторію.
І це ще не все! Шанувальники нової торгової марки мають шанс поїхати до Марселю. Здійснити чудову подорож до Франції зможе кожен, хто надішле sms-повідомлення на короткий номер, вказаний на фірмовому блістері будь-якого торта ТМ «Марсель», з 15 грудня до 15 січня 2009 року.
У перспективі під ТМ «Марсель» планується ви - пускати вишукані солодощі в європейському стилі: торти, тістечка тощо.
ТМ «Марсель» – справжній професіонал солодких компліментів!


Немає коментарів:

Дописати коментар